18 Haziran 2013 Salı

Beşiktaş Futbol Genel Direktörü Önder Özen'in Basın Toplantısı


Beşiktaş Futbol Genel Direktörü Önder Özen, yeni sezon çalışmaları hakkında basın toplantısı düzenledi.


Beşiktaş Futbol Genel Direktörü Önder Özen, yeni sezon çalışmaları hakkında basın toplantısı düzenledi. Teknik direktör konusunda açıklamlarda bulunan Özen, iki isim üzerinde görüşmelerin dün itibariyle başladığını söyledi.
Transfer konusunun disiplin gerektiren bir alan olduğunu belirten Özen, "Bu dönemde herkes transfer okumak istiyor. Herkes transfer yapmak istiyor. Kulüpler, bizdeki transfer isteğini görünce fiyat yükseltiyor. Rubin Kazan ile bedelsiz anlaşma yapabilirdik. Gökhan için isteğimizi görünce 350 bin euro ödedik. Fiyatların yükselmemesi için transfer konusunda yalan söylemek zorunda kalabilirim" dedi.
"DÜNYANIN EN İYİSİ OLABİLİRİZ"
Alt yaş gruplarında Beşiktaş'ın Türkiye'nin en iyisi olduğunu kaydeden Özen, "Belki de dünyanın en iyisi olabiliriz. Taraftarın ve camianın istediği pilot takım var. Bu konuda araştırma yaptım. genel eğilim 2. lgiden bir takım satın almaktı. Benim hesaplarıma göre 5-6 milyon liralık harcama olacaktı. Bu nedenle başka bir projeye gittik. kendi pilot takımımızı kendimiz yöneteceğiz. Önümüzdeki hafta BAL Ligi takımlarından biriyle organik bir bağ kuracağız. Orada A2 oyuncularımız oynayacaklar. 3. lig çok sert bir yarışma mecrasıdır. 3. ligde yaş sınırına karşıyım. İnsan haklarına aykırıdır. Daha önceki milli takım antrenör ekibinin istediği bir karardı. Bu karardan kimse fayda görmedi" diye konuştu.
"SAĞLIK EKİBİYLE DEVAM EDECEĞİZ"
"Sağlık  ekibiyle ilgili baskı var" diyen Özen, "Performanslarını görmedim. Gördükten sonra değişmesi konusunda bir şey yapabiliriz. Bir takviye olabilir. Bence sağlık ekibi sorumlu değildir. Antrenman vardır, zemin vardır, maçın yoğunluğu vardır, darbe vardır, oyuncunun kendine bakması vardır. Sağlık ekibiyle devam edeceğiz. Kendilerine de söyledim beni kandırma şansları yok. Kandıracaklarını da düşünmüyorum. MR'lar gelir, doktor değilim ama en iyi doktoru tanıyorum" dedi.
"TÜRKİYE'DE EN İYİ OLAN İSİM GELECEK"
Özen, "Atletik performans departmanına bana göre Türkiye'de en iyi olan bir isim gelecek. Kurumuyla bağını koparamadığı için isim veremiyorum. Futbolcular memnun kalacaktır. Atletik performans departmanı değişmeyecek" şeklinde konuştu.
"2 TEKNİK DİREKTÖR İLE GÖRÜŞÜYORUZ"
Teknik direktör konusunda da açıklamalarda bulunan Özen, "Teknik direktörümüz ya başarmış bir isim olacak ya da her şeyi başarma potansiyeline sahip olacak bir isim olacak. Sadece tarif yaptım. Antrenörleri ayırıyorum. Bazı teknik adamlar kulübüye geldiklerinde talimat veriyorlar, bazıları taktik veriyorlar. Taktik veren isimlerden birini istiyoruz. Soyunma odası hakimiyeti mutlak, otoriteye sahip ve demokratik bir isim olsun. Genç oyuncularla arası iyi olsun, demokratik oslun ve giderken arkasında bir şeyler bırakarak gitsin düşüncelerimi yönetimle paylaştım. Bir şampiyonluk kazandırıp geride bir şey bırakmadan gitmek olmaz. Yönetim kurulu değerlendirmesini yaptı ve iki isim üzerinde görüşmeler dün itibariyle başladı. Bir görüşmeyi ben yaptım, birini de yurt dışında arkadaşlarımız yaptı" şeklinde konuştu.
"8-10 MİLYON EURO GİBİ RAKAMLAR GERÇEK DEĞİL"
Transferde ağır gittiklerini kaydeden Önder Özen, "Bunun nedeni seçimdi. Gökhan Töre'de genç ve işlevsel olması nedeniyle acele ettik. Son sezonunu iyi geçirmemiş olabilir. Milli Takım ve büyük takımlarımızın sorunları var. Kapalı savunmaları açmak gibi sıkıntılar var. Beşiktaş'ın 0-0'da verkaç yapacak kıvrak oyuncusu olmadığını düşündük. 0-0'ı oynama becerimizi arttırmamızda yardım edebilir. Ayrıca 1-0'ken kontralarda da destek sağlar" dedi.
"YERLİ OYUNCULARDAN PRENSİP OLARAK ANLAŞTIĞIMIZ İSİMLER VAR"
Konuşulan 8-10 milyon euro gibi transfer rakamları gerçek değil. En yüksek yabancı oyuncuya 3,1 milyon euro verebiliriz. 3,4 milyon euroya kadar çıkarız. Taraftarları da bilgilendirmek istedim. İstediğimiz bir oyuncuya İspanyol kulüpleri de talip oldu. Masadan kaldırdık. İkna ettiğimizi düşünüyoruz. Bizim bu kadar cimri olmamız doğru olmayabilir ama elimizde bir bütçe var. Yerli oyuncularla prensip olarak anlaştığımız isimler var" dedi.
"RONALDINHO BENİM PLANLAMAMDA YOK"
Özen, "Piyasaya göre çok iyi gittiğimizi düşünüyoruz. Genç oyuncuların peşindeyiz. A Milli Takım'ın vazgeçilmezleri olabilecek potansiyele sahip isimler olacak. Futbolunu olgunlaştırmış 3-4 isim olur. Takım planlamamda Fenerbahçe'den oyuncu yoktur. Semih Şentürk ve Manisasporlu Volkan Babacan ile de ilgilenmiyoruz. Çalışmak istediğimiz teknik adamlara sorarak transfer çalışmalarına girdik. Ronaldinho benim planlamamda yok ama aslolan sadece benim planlamam değildir" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder